Handelsbetingelser

Webshoppen drives af:

By Ditte Julie ApS
Bredgade 33C, 1. sal
1260 KBH K
CVR. nr. 40407626
Tlf: 50727276

Betaling
Firmaet By Ditte Julie ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Firmaet By Ditte Julie ApS bruger en godkendt betalingsserver ( Quickpay), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Firmaet By Ditte Julie ApS afsender pakker 2 gange om ugen med mindre andet er oplyst under varen.

Levering sker med PostNord og kun til danske adresser.

Fragtpris 35 kr.

Fri fragt ved køb over 500 kr.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Firmaet By Ditte Julie ApS dækker ikke returneringsomkostninger.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

By Ditte Julie ApS
Bredgade 33C, 1. sal,
1260 KBH K

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Bemærk at ved personligt signerede bøger bortfalder fortrydelsesretten.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter modtagelsen af varen og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@dittejulie.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her 

Uafhentede pakker

I tilfælde af, at I ikke afhenter den fremsendte varer på udleveringsstedet inden 14 dage, returneres varen automatisk til os. I dette tilfælde retter vi henvendelse til jer per oplyste mail for at afklare, hvorvidt I ønsker at fastholde købet eller i stedet fortryde købet. Får vi ikke svar retur fra jer indenfor en rimelig frist (10 hverdage), går vi ud fra, at I har fortrudt købet. Vi gør opmærksom på, at returfragten i dette tilfælde pålægges jer. Fastholder du derimod købet og ønsker, at pakken skal genfremsendes, pålægges I selv at betale for at få den genfremsendt.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk